مصاحبه آرشیو خبر ها
از پیشرفت ها و موفقیت های یووه تعجبی نمی کنم

از پیشرفت ها و موفقیت های یووه تعجبی نمی کنم

هر چند که به عنوان یک ستاره میلانی در دنیای فوتبال مطرح شد اما در سال های پایانی با پیوستن به یووه و تاثیرگذاری چشمگیرش در میان ستاره های تاریخ بیانکونری نیز جای گرفت. اندره آ پیرلو در مصاحبه ای به هدفمند بودن و برنامه های اینده دار باشگاه و سران یووه تاکید کرد و آن را عاملی مهم برای پیشرفت کنونی و اینده بانوی پیر دانست.

 

ایا هرگز انتظار داشتید که در این سال ها کریس رونالدو تبدیل به یک بازیکن بیانکونری شود؟

 

یوونتوس باشگاه و تاریخ بسیار بزرگی دارد، این مسئله را خیلی زود زمانی متوجه شدم مدیر برنامه ها و اهداف خود را بیان کرد و من متوجه این مجموعه بزرگ و هدفمندی شدم که اینده ای درخشان و خاصی را مد نظر گرفته اند. مدیرانی که خیلی سریع برای برگشت شکوه یووه و پیروزی در ایتالیا و اروپا، استادیومی مدرن و مجهزی ساختند. اگر مانند من از داخل این تغییرات را شاهد باشی و ببینی که یک مجموعه چطور برای پیشرفت و اینده برنامه ریزی کرده و پیش میرود؛ بنابر این از پیروزی ها و جام ها هیچ تعجبی نمی کنید، زمانی که پیروز میشوی احساس خوبی می کنی و علاقه مند می شوی که این راه را ادامه دهی و به پیروز شدن ات ادامه دهی. یووه در این سال ها پیروز شد و همچنان علاقه و تمایل اش را برای بهتر و قوی تر شدن ادامه می دهد.

 

بهترین بازیکن برای بازی کردن در کنار رونالدو کیست؟ مانژوکیچ، دیبالا یا هر دو و یا دوگلاس؟

 

نمی دانم که برای کریستیانو بازی کردن تنها با یک بازیکن خوش ایند باشد یا خیر، اما با توجه به بازی و روش کریس به نظرم مانژوکیچ بهترین گزینه باشد.

 

آیا دیبالا باید بپذیرد؟

 

این صحیح نیست می دانیم که بازی ها بسیار زیاد هستند و دیبالا نیز از تکنیک بسیار خوبی برخوردار است و بازیکن خوش تکنیکی ست. فقط پذیرفتن این مسئله که از ابتدای فصل در ترکیب نباشی برای هیچ بازیکنی اسان نیست، پائولو برای قرار گرفتن در ترکیب همه تلاش خود را خواهد کرد، اینکه در تمرین در کنار او تمرین کنی اما در میدان خارج باشی سخت است. زمانی که بازی نمی کنی به این معناست که باید تلاش بیشتری انجام دهی، هر چند که تایید می کنم کیفیت و توانایی های دیبالا بسیار زیاد هستند اما برای تبدیل شدن به یک بازیکن تاثیرگذار در تاریخ یووه او باید در درون خود بنگرد و حس و انگیزه لازم را پیدا کند، این را باید پیش از هر مسئله دیگر برای خود انجام دهد.

 

گفته میشود که احتمال بازگشت دوباره پوگبا به یووه وجود دارد.

 

تعجب نمی کنم زیرا یووه همیشه به دنبال بهترین هاست، و اگر بازیکنی از این تیم برود این به این معنا نیست که نمی تواند بازگردد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: